10 Ekim 2013 Perşembe

Son Sıcaklar /Last Heat

Hava, tam anlamıyla soğumadan önce biraz ısınarak bize sürpriz yaptı. Bu son, bundan sonra hep üşüyeceksiniz der gibi. Ben de bu ılık havayı kaçırmadım; belki de sezonun son ‘çorapsız elbise giyebilme günü’nü değerlendirdim.



The weather makes surprise to us for the last time by showing us the warm sun. As it is saying; “This is the end, you will be freeze from now on.” Hence, I didn’t miss it and I evaluate the last ‘day to wear dress without socks’.

                   






 Deri ceket bu mevsimin vazgeçilmezi pek tabii. Benim üzerimdekiyse eskilerden bir parça; annem 15 yıl önce Derishow’dan almış bu ceketi. Bu elbiseyi de güzel tamamladı gibi :)

Leather jacket is the must-have of this season. My jacket is a little bit old. My mom bought it 15 years ago. I think it completes my look very well.



















Elbise/Dress: adL
Deri Ceket/Leather Jacket: Derishow
Ayakkabı/Shoes: Steve Madden
Çanta/Bag:İzmir'de bir butikten/from a  boutique in İzmir 
Gözlük/Glass: Koton
Yüzük/Ring: Bershka

1 yorum:

  1. Nefis bir kıyafet ve stil.. Ayakkabılar çok yakışmış..

    YanıtlaSil