23 Mart 2014 Pazar

MART KAPIDAN BAKTIRDI

Ara sıcaklar mevsimi geldi. Güneşi gösterip içimize neşe dolduran ardından yağmur yağdıran yılın en gıcık ayı Mart’ta, havaya uygun kıyafet seçmek ayrı bir sanat olarak nitelendirilebilir. Uçlarda yaşayan bir insan olarak ben ise bu sanatı kesinlikle kotaramıyorum. Ya tam kışlık ya da tam yazlık parçalar alarak ara mevsimi zorlukla atlatmamı sağlayan yardımcı parçalar ise genelde anneme ait oluyor.



Annemin dolabından soğukkanlılıkla aldığım siyah pardösü kılıklı ceket işte bu yüzden harika. Ne üşüyorum ne terliyorum, kaypak havalı günleri şen şakrak geçiriyorum. Tarzımı soğukkanlılıkla tamamlıyorum.



Spring has arrived. March shows the sun before and then suddenly starts to rain. To dress up such an unstable weather is an art which i have not managed. However, my mother’s closet always there for me. The jacket I stole from her is perfect for these weathers and as form y outfit it is an integral piece.





Hadi ben kaçtım


Bluz/Blouse: Derin
Ceket/Coat: Mango
Tayt/Tights: Derin
Ayakkabı/Shoes: Bershka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder