27 Ağustos 2013 Salı

VMA 2013


Blog deneyimine ciddi ve biraz felsefi yazılar yazarak başlayan biri olarak geçen 6 ayın sonunda, kitlelere ulaşabilmenin yolunun daha eğlenceli bloglar, özellikle de moda blogları olduğunun geç de olsa anladım. (ciddi blog'umu da okuyun) Hem dünyadaki hem de Türkiye’deki birçok moda blogunun sıkı takipçisi olarak bana da bir cesaret geldi. Bazı bloglar gerçekten şahane ve ufuk açıcıyken bazıları “sen neyine moda blogu açtın?” dedirtecek kadar kötü. Ben de dedim ki, madem her türlü insan buna cesaret ediyor ben niye etmiyim?

İlk yazım bu haftanın en önemli etkinliği üzerine olacak tabi ki: VMA 2013
Bu yaz az şarkı vardı, nereye gitsem aynı şarkılar çalıyordu; ama yine ilk defe bu yaz, aynı şeyleri dinlemekten sıkılmadım. Şarkılar çok güzeldi. O yüzden hangisi ne ödül alacak diye heyecanlandığım, merakla beklediğim bir ödül töreni oldu bu seneki VMA.






İlk sahne alan Katty Perry oldu. Yeni şarkısı ‘Roar’ u boks ringinde söyledi. Boksör havasına öyle bir girmişti ki keşke girmez olaydı. Kırmızı halıda geçen gün Madonna’nın da ağzında gördüğümüz iğrenç dişliklerden vardı. “Acaba ne giysem iğrenç olurum demiş de giyinmişti sanki. İyi ki şarkıda bi 'eye of the tiger' geçiyor, koca memelerine kaplan deseni giymeye bahane bulmuş. Ama yine de sahne performansı eğlenceliydi, kendini izlettirdi haspam.








                          




 Ve Lady Gaga. Onu o kadar çok özlemişim ki kıyafetine falan hiç bişicikler söylemeyeceğim. O hep güzel, hep seksi.. Performansı ise her zamanki gibi muhteşemdi. Bir insan bu kadar mı rahat şarkı söyler bu kadar mı sahneye hakim olur. Fenomen olmaya aday klibini sahnede kusursuzca canlandırdı, beni yine kendine aşık etti.


kare kafalı rahibeyken bile tatlısın.
kendi çıkışına da atıfta bulundu Gagam



   














senin siyah saçını yerim






Bir diğer kıymetlimisss Justin Timberlake de ortalığı ateşe verdi. Peş peşe hitlerini söyleyip bizi mest etti, tüylerimiz tikenlendi.


O da nesi bir anda N Sync üyeleri gelmesin mi…  Ergenliğime dönüverdim, heyecanlandım. Bu adamların Pop albümü benim aldığım ilk kasetti. Yaşlanmışım ulen..






Gecenin tüm bu güzelliklerini bir anda yok edebilecek tek insan ise tabi ki Miley Cyrus’tu. Allam bir insan bu kadar mı itici olur. ‘bakın ben de büyüdüm ben de seksiyim işte!” diye kıçını yırtıyor. Ama olmuyor bebişim olmuyor! Çirkinsin, tiksinçsin, iticisin. O dilin bütün gece ağzına girmedi. Seni Thicke bile kurtaramadı. Hele ten rengi sütyenin ve donunla çirkinlikten çirkinliğe koştun.



o dilin kopsun inşallah tüm gece ağzına girmedi o dil!



bak hala...
Thicke'ye popo sallamak da seni seksi yapmadı


            


Performanslar ne kadar eğlenceliyse kırmızı halı da bir o kadar sıkıcıydı bence. Gözleri kamaştıran şıklıkta hiç kimse yoktu ama gözleri yakan rüküşlük her yerdeydi...





          Lil' Kim ve poposu kırmızı halıyı ateşe verdi. Aldığım duyumlara göre kör olan bir kaç kişi var. 



Bu Duft Punk pek bi karizmatik pek bi gizemli. Tiplerini merak etsem de daha çok merak ettiğim bütün gece bu kaskın içinde nasıl fenalıklar geçirmedikleri. Bir diğer merakım da bu ekibin nasıl olup da ödül almadığı...






İşte en çok gıcık kaptığım insan Tyler Swift. Bu kadın yılan gibi mı bana mı öyle geliyor? Bir itici, bir yapmacık.. Kıyafeti de kendi gibi sıkıcı zaten, sevmedim...



Peki ya Iggy Azalea? Senin kum saati gibi vücudun olsun git abuk subuk giyin.  Hiç beğenmedim seni Iggy. Çok da umrundaydı de mi?




Rita Ora ise rüküşlüğü çok üst bir seviyeye geçirmişti sağolsun. Memeleri göbeğinde, tavus kuşu misali dolandı kırmızı halıda. Daha sonra mini kırmızı bir elbise giydi. rüküşlüğünü fark ettiğinden değil rahat edemeyeceğinden değiştirmiştir kesin. Onda o idrak nerde..



   Bütün yaz beni dans ettiren Maclemore yine kürksüz değildi. onsuz kendini eksik hissediyor. ona eşlik eden sevimli topalak Ray Dalton da kırmızı halıda çok sevimliydi..



                       


Arkadaşlar Rihanna çok fena bunalımda ben size diyim. 1558inci saç modeliyle erkek gibi oldu zaten, bi de törene kot tshirt'le geldi. Hürrem gibi tükenmesin bu kız da...


        


      Selena Gomez                             Jennifer Hudson                        Ciara              Willow ve Jaden Smith



Neyse efemm, kırmızı halı bir rüküşler geçidi olsa da ödül töreni her zaman olduğu gibi üstümüzde iyi bir etki bıraktı ve performanslar da uzun süre konuşulacak gibi. Bi dahakine üstünüze başınıza da bi dikkat ederseniz tadından yenmezsiniz. 








3 yorum:

  1. felsefi yazılarınız nerede ben asıl onları merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'ciddi blog' yazan kırmızı puntoya basınca öbür blogum da açılıyor. oraya da yorumlarınızı bekliyorum:)

      Sil
  2. şahanesin elif, bilgilendim:)

    YanıtlaSil