28 Ağustos 2013 Çarşamba

Nail Issue



Son bir senedir düz renk tırnaklar pek bir banal. Ben de kendimi bu modaya kaptırmış bulunmaktayım. Tırnaklarıma bir muzurluk yapmadan rahat edemiyorum.

Lately, one colored  nails are so boring. Me too indulge myself to this trend.
If I didn’t make something naughty to my nails, i  cannot be comfortable.

Yazın renkleri daha cesur kullanabiliyoruz; tırnaklar için de aynı şey geçerli. Her rengi hiç çekinmeden kullanıyorum ben de. Mesela rengarenk cupcake’im hem çok tatlı hem de her renk kıyafete uyumlu oldu.





We use colors courageously in summer time. This also goes for nail. I use 6 different color for my cupcake. It looks sweet, also it is usable for ever outfit.







Yaz demek ‘marine’ demek. Lacivert, kırmızı ve beyaz renklerleri her türlü kullanın araya çapa yaparsanız da pek bir hoş olur.

Summer means ‘marine’. Use navy blue, red and white in any way and if you make a little anchor it will look great.









Yazın son günlerinde ise pembe beyaz geçirmek istedim, çok da güzel oldu sanki. Resimde kırmızı gibi gözüküyor ama vallahi pembe.


In the last days of summer I prefer to be in pink and white with some points and lines.





Ben tırnaklarımı evde anti-profesyonel bir şekilde yapıyorum anca bu kadar oluyor tabi. Esas nailart bambaşka  bir alem. En son VMA’de de bolca gördük.

I paint my nails in an unprofessional manner, of course real nailart is an entirely different field. We saw some examples of it in VMA lately.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder