22 Aralık 2014 Pazartesi

NICKI MINAJ CAVALLI ICIN INSAN OLDU

Bir Nicki Minaj düşünün ki saçları siyah olsun, kıyafetleri neon olmasın, o meşhur kalçaları kumaşların altında gizlenmiş twerk yapamaz hale gelmiş olsun. paralel evrenden solucan deliğiyle gelmiş gibi dursa da, bizim dünyamıza ait olan Anakonda Minaj, gözlerimizi bu sefer sadeliğiyle yakıyor.



Roberto Cavalli ile işbirliğine giren Minaj, 2015 İlkbahar/Yaz koleksiyonu için markanın yüzü oldu. Francesco Carrozzini’nin kadrajına 1960’lı yıllara göndermeli halleriyle yakalanan Minaj, doğal olduğunda ‘aslında gideri var’ görüntüsüyle herkesi ya da en azından beni şaşırttı.


Bu iş birliğine ‘Ne alaka lan?’ diyenlerdenseniz, Cavalli’nin ağzından alakayı yapıştıralım: “Nicki Minaj’ı seçtim, çünkü o, hayat dolu ve Cavalli’nin modern kadınsılığının vücutt bulmuş halini yansıtıyor. Son yıllarda kadınlar vücut şekillerini kıyafetlerle gizlemeye çalışıyorlar. Bu kampanya ile bizim yapmaya çalıştığımız şey ise, kadınlara şu mesajı vermek; vücutlarınızın farkına varın, kıvrımlarından utanmayın ve güçlü durun”


Think about a Nicki Minaj, whit black hair, non-neon outfits and hiding hips under the fabrics, unable to do twerk. Yes its really happened!

Roberto Cavalli has announced Nicki Minaj as the face of the new Spring/Summer 2015 advertising campaign. Nicki looks incredible in the photos shot by Italian photographer Francesco Carrozzini. It seems like wierd to chose her for brand’s face, but Roberto Cavalli explains it reasonably; "I chose Nicki Minaj because she embodies the exuberant and modern femininity of the Cavalli woman. In recent years we have become accustomed to women castigated in clothes that hide their body shapes. With this campaign, I wanted to send a strong countertrend message. I wanted a sensual woman who is aware of her body, who is not afraid to show her curves, rather she make them as a strength."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder