9 Nisan 2014 Çarşamba

WALKING LINES

Ne demiş Johnny Cash; “because you’re mine, I walk the line”. Çünkü sınırlar aşılmak içindir, çizgiyi aşmak bu yüzden güzeldir. Bense mutlak asaletin rengi siyah beyaza bir tutam mavi katıp sınırı aştım. Aslında aşmadım ama referansıma destek veren bir cümle kurayım istedim. Kurabiye canavarım ve ben size sevgilerimizi sunuyoruz.



“because you’re mine, I walk the line” said Johnny Cash; because limits are for overcome and that’s why its beautiful. And I walk the line by adding a little blue to the color of absolute nobility; black and white. Actually I don’t walk the line but I wanted to support my Cash reference. Me and my cookie monster wishing you the best.








Gömlek/Shirt: AdL / Cengiz Abazoğlu
Jeans: Mango
Çanta/Bag: Stradivarius
Çizme/Boots: Mango
Yüzük/Ring: Kadıköy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder