13 Ocak 2014 Pazartesi

Red Carpet: 2014 Golden Globe

71. Altın Küre Ödülleri'nin kazananları benim kazanmasını istediğim filmler oldu, kaybedenleri ise kırmızı halıda gördüğüm herkes.
Sabahlama lüksüne sahip olamayan aile babaları, erkenden yatma alışkanlığı olan mahallenin kızları, "Bana ne lan Altın Küre'den" diyen ortaokul çocuklarının ve benim gibi ‘ertesi gün işe gideceğim uyanamam ki yoksa’cıların kaybettiği hiçbir şey yok. Zira ben izlemediğime hiç üzülmedim. Oscar’ın habercisi eğer buysa hevesim kursağımda kaldı.

Tam da bu sebepten hiç kimseyle ilgili tek tek bir şey yazma gereği duymuyorum. Beni büyüleyecek bir elbise görmedim. Fakat yaşadığım en büyük hayal kırıklığı olarak Jennifer Lawrance, şok etkisi yaratan elbisesiyle Sandra Bullock’u ve beğeni klasmanıma en çok yaklaşan isim olarak Sophia Vergara’nın isimlerini anmadan da olmaz.

71 Golden Globe Awards took place yesterday. Movies that i want them to win get the award. However, everyone on the red carpet was the losers of the night. They were horrible hence, I will not even deign to criticize them. Although, I should mention the following names; the biggest disappoint Jennifer Lawrance with her sheet dress, Sandra Bullock’s shocking (!) dress and ‘maybe’ the only good looking women on the red carpet, Sophia Vergara.

Rezalet olanlar/ Scandals:

iyi güldüm ama güzel güldüm






bu kızı da Hermonie diye severdik...


oldu mu şimdi?


ya sen kimsin? senin ne işin var orda her yerden çıkıyosun?

Hamilesiniz size bişi demiyim/ OK you're pregnant:

En güzel sayılabilecekler/ May be the chic ones:



siyah ve mavi baya popüler anlaşılan





Yani.../comme ci comme ça:

insanın fiziği güzel olunca açmak da yakışıyor

yok ya sen şık olmuşsun Cate, giderin var
Naomi Watts aray karışmış arkadaşlar. O comme ci commeça bile değil, rüküşş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder