Bir Nicki Minaj düşünün ki saçları siyah olsun, kıyafetleri
neon olmasın, o meşhur kalçaları kumaşların altında gizlenmiş twerk yapamaz
hale gelmiş olsun. paralel evrenden solucan deliğiyle gelmiş gibi dursa da,
bizim dünyamıza ait olan Anakonda Minaj, gözlerimizi bu sefer sadeliğiyle
yakıyor.
Roberto Cavalli ile işbirliğine giren Minaj, 2015
İlkbahar/Yaz koleksiyonu için markanın yüzü oldu. Francesco Carrozzini’nin
kadrajına 1960’lı yıllara göndermeli halleriyle yakalanan Minaj, doğal
olduğunda ‘aslında gideri var’ görüntüsüyle herkesi ya da en azından beni
şaşırttı.
Bu iş birliğine ‘Ne alaka lan?’ diyenlerdenseniz, Cavalli’nin
ağzından alakayı yapıştıralım: “Nicki Minaj’ı seçtim, çünkü o, hayat dolu ve
Cavalli’nin modern kadınsılığının vücutt bulmuş halini yansıtıyor. Son yıllarda
kadınlar vücut şekillerini kıyafetlerle gizlemeye çalışıyorlar. Bu kampanya ile
bizim yapmaya çalıştığımız şey ise, kadınlara şu mesajı vermek; vücutlarınızın
farkına varın, kıvrımlarından utanmayın ve güçlü durun”
Think about a Nicki Minaj, whit black hair, non-neon outfits
and hiding hips under the fabrics, unable to do twerk. Yes its really happened!
Roberto Cavalli has announced Nicki Minaj as the face of the
new Spring/Summer 2015 advertising campaign. Nicki looks
incredible in the photos shot by Italian photographer Francesco Carrozzini. It seems like wierd to
chose her for brand’s face, but Roberto Cavalli explains it reasonably; "I
chose Nicki Minaj because she embodies the exuberant and modern femininity of
the Cavalli woman. In recent years we have become accustomed to women
castigated in clothes that hide their body shapes. With this campaign, I wanted
to send a strong countertrend message. I wanted a sensual woman who is aware of
her body, who is not afraid to show her curves, rather she make them as a
strength."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder